Beschadigd of incompleet ontvangen
MotorMummie gaat uiterst zorgvuldig om met het verpakken van producten, het verzenden van bestellingen en de klantbeleving.
Heeft u desondanks een beschadigd-, incompleet- of afwijkend product ontvangen? Neem het artikel dan niet in gebruik!

Neem a.u.b. direct contact op via het contactformulier.
Meld in het contactformulier het bestelnummer, het product en een omschrijving van de beschadiging van het product.
Stuur het pakket nog niet retour, wij nemen zo spoedig mogelijk contact met u op via de mail.

Retourneren en ruilen
U heeft een bedenktijd van 14 dagen.
Dit wil zeggen dat vanaf de dag dat u de producten heeft ontvangen, u 14 dagen de tijd heeft om de aankoop met of zonder reden te ontbinden en de goederen retour te sturen. Als u producten retour stuurt, krijgt u het betaalde bedrag, exclusief verzendkosten binnen 5 werkdagen terug gestort op uw rekening. Wanneer u een deel van de bestelling behoudt, wordt alleen het bedrag van het geretourneerde product teruggestort.

Retourneren via het portal bieden wij u gratis aan.
Het artikel moet ongebruikt, onbeschadigd en in originele verpakking worden teruggestuurd.

Procedure van gratis retourneren
Retouren aanmelden werkt heel eenvoudig via de volgende link: GRATIS RETOUR AANMELDEN

Verpak het product goed zodat het onderweg niet kan beschadigen tijdens het transport. Het meest handige is dan ook terugsturen in de originele doos, met het originele vulmiddel. Het is ook handig om de pakbon of een handgeschreven notitie met uw naam en het ordernummer IN de doos mee te verpakken, zodat wij kunnen zorgen voor een vlotte afhandeling en terugbetaling. Het label plakt u op de doos. Vergeet niet om het oude verzendetiket eerst te verwijderen/ onleesbaar te maken. De doos brengt u vervolgens naar het door uzelf gekozen servicepunt. Na het scannen ontvangt u van het servicepunt een bonnetje met daarop een trackingscode. Bewaar dit goed want hiermee kunt u de doos volgen en eventueel controleren of deze bij ons is aangekomen.

Zodra de retourzending bij ons is aangekomen wordt deze binnen 2 werkdagen in behandeling genomen.
De terugbetaling ontvangt u binnen vijf werkdagen terug op de rekening waarmee de bestelling is betaald.

De bestelling kan alleen geretourneerd worden indien de producten compleet, ongeschonden, ongebruikt en niet eerder gemonteerd zijn. 
Het artikel moet echt ongebruikt, onbeschadigd en in originele verpakking worden teruggestuurd.
Heeft u nog vragen of is er iets niet helemaal duidelijk? Dan kunt u altijd contact opnemen met onze klantenservice via het contactformulier.


SAMENVATTING gratis retourprocedure:

1. AANMELDEN
Meld uw retour binnen 14 dagen nadat u uw bestelling heeft ontvangen aan via de volgende link: GRATIS RETOUR AANMELDEN.

2. INPAKKEN
Pak uw items in en plak het retouretiket op het pakket. Vergeet niet om het oude verzendetiket te verwijderen/ onleesbaar te maken.
Gebruik altijd een omdoos en plak geen tape of labels op de originele productverpakking.

3. VERSTUREN
Lever uw pakket in op het door u gekozen servicepunt bij een PostNL locatie. 

4. TERUGBETALING
Zodra wij uw retour hebben ontvangen, ontvangt u de terugbetaling binnen 5 werkdagen.

Hier vindt u meer informatie over onze algemene voorwaarden.